Koro-Koro
Drie Berge
mabalingwe
galago private bush lodge
Alloutgear
Sionbergh

 

luister nou wereldwyd stereo

superbrulekker reseptenuwe onderwerpgraderingsarrowartikels buttonkompetisiessaamtrekkemeningspeilingskamp diyarrowarrow

50684 insette
Nuutste Forum Insette onderwerp deur:
Kaapse paaie Paas naweek kamp wessels -1 hour ago
Stene en plankies Ongelyk kampplek wessels -1 hour ago
Nou wat nou... Paas naweek kamp Lapskag -1 hour ago
Sien nuwe penta by goefy… Jurgens Ci- DIE WAARHEID ski -1 hour ago
Dinokeng Willem by Dinokeng Resort wessels -1 hour ago
Dinokeng Resort Willem by Dinokeng Resort Willem Brits -2 hours ago
Julle moet dit geniet!!! Namibië en Botswana Toer HennieBo -2 hours ago

Sleeprat en omwentelinge

Brits
Submitted by wessels on Fri, 15/03/2019 - 14:32
Forums

Middag vriende

Sit so en kyk na die wringkragkurwe van nuwe Hilux, en besef die omwentelinge strek waar maksimum wringkrag is, is darem klein. Dit strek net van 1600 tot 2000rpm.

Nou wonder ek sommer, is dit nog so dat mens liewers nie woonwa moet sleep, in hoë ratte [5de en 6de] nie. My buurman het jare terug my ingeprent om nie my sleepvoertuig te laat werk in 5de rat nie. Blykbaar kan die ratte nie die wringkrag hanteer op die lange duur nie. Geld dit nog vandag.

Hoe maak julle ouens met die turbo diesels, met die baie ratte? As julle opdraendes en passe ry, sleep julle in die ratte of gaan julle na 4de rat en laer.

Ek het nog altyd net met petrol-voertuie gesleep, waar die omwentelinge strek heelwat groter is. Byvoorbeeld my Territory het 'n plat kurwe gehad  van ongeveer 2000 tot 4500 rpm. Mens kon dus maklik met ratkeuse altyd teen maksimum wringkrag sleep.

Op die oomblik sleep ek met 'n 2.7 petrol Hilux en ek maak seker dat ek nie my 5de rat laat hard werk nie. 

Groete

Wessel

  

Brackenfell, Weskaap

Len Loader

Fri, 15/03/2019 - 21:04

..................50 jaar sleepervaring met pertrol-sedan motors en 'n SUV asook met my twee SUV diesels volg ek nog al die jare die volgende beginsel :

Ek sleep in enige rat mits die enjin revolusies nie onder die maksimum wringkragpunt daal nie. Sodra die enjin revolusies onder daardie punt daal, skakel ek terug na 'n laer rat. My Pathfinder se maksimum wringkrag van 470 Nm word bereik op 1900 rpm en as ek 110 kpu op 'n gelykpad ry, dan ry ek gemaklik in 6de rat met die enjin teen 2000 rpm.  Sodra ek stadiger ry, sê 100 kpu, daal die rpm onder 2000 en ry ek verder in 5de rat.  My sleepvoertuie was 'n klein Ford Anglia, verskeie Toyota Cressidas, Nissan Sani en twee Nissan Pathfinders  -  almal petrol behalwe die laaste twee diesels en in almal het ek hierdie eenvoudige beginsel toegepas.

Nog nooit het een van my sleepvoertuie enjin- of ratkasprobleme opgedoen nie.